Bij het kopen van een Samsung A5 op 5 december werd mij in de winkel €30 cashback beloofd. De winkelmedewerkster heeft de aanvraag in gang gezet.
Inmiddels had ik al bijna 3 weken geleden de €30 moeten ontvangen.Ik ben maar eens gaan bellen. Coolblue verwees me eerst door naar Samsung, maar die wisten nergens van. Daarna heb ik weer naar Coolblue gebeld en toen werd mij verteld dat de actie op 21 december afliep. Dus ze weigerden om mij de €30 nog te geven?!
Het enige wat Coolblue nog wilde geven was €25... als voucher die ik alleen maar bij Coolblue kan besteden en binnen 3 maanden verloopt.
Volgens mij zou ik binnen de actie moeten vallen als ik op 5 december iets koop en de actie op 21 december afloopt. Het lijkt erop dat de winkelbediende de fout heeft gemaakt en niet de cashback in gang heeft gezet. Maar in plaats van dat nu recht te zetten, draait Coolblue zich er onderuit.
Wat vinden jullie van dit geheel en wat kun je aan zo iets doen ?