BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

contractopzegging

Bijdrage door gebruiker
28-04-2009
6 reacties

Sinds 10 februari 2006 had ik een ADSL Fast-abonnement lopen bij 12move. 12move werd overgenomen door Tiscali en Tiscali is weer overgenomen door Telfort.

Februari 2009 heb ik besloten mee te gaan met een wijkinitiatief en wilde het contract stop zetten bij Telfort. Mij geinformeerd over het opzegtermijn dat Telfort hanteert. Het opzegtermijn is een maand. Op het moment dat ik wilde opzeggen werd mij verteld dat ik mij heb te houden aan het opzegtermijn van Tiscali en dat is een jaar. Dat betekent dus pas in februari 2010

Ook heb ik mijn telefoonabonnement opgezegd bij de KPN vanwege hetzelfde wijkinitiatief. Telfort deelde mij mee dat er nu een extra bedrag inrekening gebracht gaat worden vanwege meer kosten die zij moeten gaan maken.

In het ergste gaval ga ik dus 24,90 per maand betalen en wel een jaar lang.

Kan iemand mij adviseren over hoe ik hier het beste mee kan omgaan? Of kan ik mij er alleen maar bij neerleggen? Hierover communiceren met Telfort heeft mij niets op geleverd.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.