Beste,
Een half jaar geleden heb ik mijn telefoonabonnement verlengt bij Hi. We kwamen overeen dat ik in totaal 19,95 (incl. internet, bellen) zou betalen. Nu heeft Hi echter 19,95 (excl. BTW) voor alleen bellen + 7 euro voor internetten (excl BTW) in het systeem verwerkt (incl btw is het toaal ongeveer 28,50). Hier heb ik ook per post bevestiging van gehad, ik was alleen te laat met het bezwaar aantekenen.
Vervolgens heb ik verschillende keren telefonisch contact gezocht om dit op te lossen, men geeft aan dat het in geen geval mogelijk is dat dit is aangeboden of om dit alsnog aan te passen. Nu is het dus hun woord tegen het mijne. Naast het feit dat de prijs afwijkt van wat is afgesproken vind ik het on-transparant en oneerlijk dat je bij een particuliere klant prijzen zonder BTW aanhoudt.
Heeft iemand een idee van de gevolgen wanneer ik de automatische incasso blokkeer en de afschrijven terug haal wat nog mogelijk is?
Alvast dank.
eh1.