Hallo, wij hebben nu bijna een half jaar een abonnement bij tele2 voor telefonie en internet.
Nu is de verbinding sinds een maand instabiel, om de 5 a 10 min valt de verbinding voor een ruime minuut weg.
20 dagen geleden hebben we dit probleem bij de klantenservice neergelegd. Na 2 weken kregen we een telefoontje op onze vaste lijn van een monteur dat het hersteld zou zijn, alleen had ik dezelfde morgen nog dat probleem, ook tijdens het gesprek met die monteur viel de verbinding weer weg.
Helaas belde die goede man me niet meer terug, dus heb ik na 5 dagen het probleem weer voorgelegd aan de klantenservice, maar na 5 dagen wachten hadden ze nog niks hersteld en zelfs geen contact met me opgenomen.
Nu wil ik van dit contract af, omdat ik het gevoel heb dat ze ons niet serieus nemen, aangezien ze totaal geen actie ondernemen richting ons en er geen herstel optreed. De dame van de klantenservice kon me vertellen dat ze 2 maanden de tijd hadden om een probleem op te lossen. Ik wil gewoon kunnen telefoneren en internetten zonder dat steeds de verbinding wegvalt, dat is toch niet onredelijk?
Wat kan ik doen om toch dit contract te ontbinden zonder nog een maand met die rotzooi te hoeven zitten? Ik vind dat als ze mij geen werkend product kunnen leveren ik ervan af moet kunnen.
groeten Mieke