Beste lezers,
Mijn vraag: Is het juist dat Telfort mijn contract niet wil beeindigen? (en wat te doen?)
Situatie: Begin dit jaar ging ik verhuizen, dus ik telfort gebeld om mijn internet mee te verhuizen.
Dit kon, maar ik ging wel naar een ander pakket omdat de snelheid op het nieuwe adres niet hoog genoeg was voor het oude pakket.
En ik ging niet minder betalen want mijn oude pakket was nog met een oude prijs.
Maar geen zorgen over de snelheid, binnen een maand zou er een upgrade plaats vinden zodat ik weer 50+ mbit zou krijgen.
Welnu... maanden later nog geen upgrade. Ik begin de procedure om over te stappen naar een glasvezel aanbieder die mij kan leveren.
Nu krijg ik een brief dat mijn contract nog tot volgend jaar loopt, ik gebeld, meneer van telfort legt uit: dat komt omdat het pakket gewijzigd is en dan telt dat als een nieuw contract.
Ik vraag of ik daar dan ook iets van zou hebben ontvangen ter bevestiging van een nieuw contract, dat zou ik op de mail hebben gehad.
Ik heb gekeken in mijn telfort mail en mijn eigen mail, daar geen berichten over een contract dat vernieuwd is.