BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

contract ontbinden tele2

Bijdrage door gebruiker
13-09-2013
8 reacties
Goedemiddag.
Ik heb sinds kort een mobiel abonnement bij tele2 en heb al vanaf het begin problemen met de ontvangst.
Hier heb ik contact over opgenomen met tele2 en na een paar keer contact en wat onderzoekjes vanuit tele2 zijn ze tot de conclusie gekomen dat ze niet voor de beloofde dekking kunnen zorgen en dat ik dus mijn contract zou kunnen ontbinden of kan kiezen voor een korting van 8 euro per maand.
Kleine kanttekening:
Ook al zegt tele2 dat ik kosteloos van mijn contract afkan verwachten ze wel dat ik even 560 euro neertel voor mijn telefoon.
Aangezien ik dit niet heb liggen zit ik in principe nog steeds vast aan dit abonnement.
Als ik vraag of tele2 niet het toestel terug kan nemen zeggen ze dat dit niet mogelijk is via de telefonische klantenservice.
Ik heb op het tele2 forum een soortgelijk verhaal gevonden en de mevrouw van de klantenservice meerdere pb's gestuurd zonder reactie.
Is er iemand hier die weet of ik nog meer rechten en/of plichten heb want ik voel me hier als tele2 klant niet serieus genomen door de zogenaamde klantenservice.
met vriendelijke groet maus
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.