BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Contract inzien Tele2

Bijdrage door gebruiker
18-06-2017
12 reacties
Goedemiddag,

ik ben al een tijdje bezig met mijn klacht bij tele2. Tot nu toe is er NIKS gebeurd met de klacht. Ik heb mijn contract vroegtijdig verlengd en nu betaal ik al ruim een jaar 10 euro per maand te veel aan mijn abonnement. Echt belachelijk! Ik heb gevraagd om mijn contract. Iedere keer weer een andere smoes om mijn contract niet op te sturen. Zelf ben ik lid van de consumentenbond. Zij beweren dat ik ten alle tijde het recht heb om mijn contract in te zien. Bij deze: Tele2, ik wil graag mijn contract inzien!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.