BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

contract breuk ziggo?

Bijdrage door gebruiker
06-02-2014
33 reacties
Jaren heb ik een internet en telefoon abonnement gehad bij Tele 2. De TV had ik bij Ziggo. Bij tele 2 belde ik sávonds na 19.00 uur en in het weekend gratis naar alle telefoonnummers, behalve mobile en 0900 nummers!

Begin december 2013 toch maar besloten over te gaan naar Ziggo alles in een pakket! De kinderen hebben ook Ziggo en bellen naar Ziggo klanten onderling is gratis.

Nu krijgen we een mail dat Ziggo per 1 april 2014 stoppen gaat met het onderling gratis bellen van/naar Ziggo klanten! Uiteraard schrijven zij dat je, je contract op kan zeggen. Dat is nu geen optie meer. Vervolgens blijven ze reclame maken met hun alles ineen pakket, dat wegens succes verlengd gaat worden! Ik voel me weer besdodemieterd!!!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.