BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

contract aangaan/opzeggen

Bijdrage door gebruiker
04-01-2004
2 reacties

Een jaar lang heb ik met veel plezier gebruikt gemaakt van Zonnet-lite.Omdat ik wat sneller wilde ben ik overgegaan naar zonnet-family.Echter wat werd beloofd n.l. 768Kb/s bleek 512Kb/s te zijn plus dat de ïnbeltijd" ruim 40 sec is (bij lite 1 a 2 sec) Ook wordt ik regenmatig onderbroken door mededelingen dat er een kabeltje los zitE-mailen helpt niet, brieven schrijven helpt niet en faxen helpen niet. wel komen er nu aanmaningen, terwijl ik reeds VOOR het ingaan van mijn abb weer heb opgezegd, wegens geleverde wanprestatie.Na 3 weken werd mijn snelhein plotseling opgewaardeerd maar mijn andere problemen bleven onopgelost!Nu is eerst correspondentie over de aanmaningen mogelijk Wie weet hoe een-en ander wettelijk inelkaar steekt? bij voorbaat dank!Joop Biesmans

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.