Wie weet hoe je contact kunt krijgen met de klantenservice van KPN glasvezel.Wij hebben al twee weken wegens het niet kunnen ontvangen van inkomende telefoontjes contact met allemaal verschillende medewerkers van de helpdesk. Zij kunnen het probleem niet oplossen en wegens storingen in hun systeem vaak ook onze vraag niet verder behandelen of hun stappenplan doorlopen. Dan moeten wij de verbinding verbreken en ZELF later terugbellen waarna we een andere medewerker aan de telefoon krijgen die opnieuw alle logs gaat bekijken en ja hoor, het stappenplan gaat doorlopen. Vandaag kon de storing niet gemeld worden wegens een storing bij het storingsysteem (echt waar) en nu moeten wij morgen opnieuw ZELF weer bellen. In de hoop dat alle systemen dan werken. De omgekeerde wereld natuurlijk maar de medewerkers hebben de instructie dat zij klanten niet mogen (laten) terugbellen en ze mogen ook niet doorverbinden met een leidinggevende. Wij hebben via email een klacht ingediend maar dat gaat vast nog heel lang duren. Ondertussen zijn we niet telefonisch bereikbaar. Wat te doen?