Ik heb aantal jaren geleden bij compuserve een internetabonnement afgesloten voor 14,95 euro en later een telefonieabonnementvoor 4.94 samen 19,95 . Het betreft het telefonieabonnement waar nu problemen mee zijn. Voor het abonnement betaal ik 4,95 per maand en kan daarmee dan 24 uur per dag gratis bellen naar alle vaste nummers binnen Nederland. Dit heb ik dus naast KPN ( 11 euro p/m ) afgesloten omdat ik veel nationale gesprekken voer. Inmiddels is compuserve overgenomen door Telfort, hiermee zouden geen veranderingen komen. Nu gaan ze bij het bellen abonnement starttarief invoeren van 5 cent per gesprek. gesprekken per maand komt mij op 12 euro per maand uit. Dit is ten opzichte van totaal gratis bellen bij compuserve heel anders. Inmiddels heb ik meerdere malen met Telfort hierover gemaild en ze blijven zeggen dat ik mijn abonnement kan op zeggen. Maar dan ben ik de opgebouwde jaren Bij compuserve kwijt.
Het ergste is dat consumentenbond akkoord gaat met wat Telfort precies wil en dat is
Mensen die een contract bij compuserve de gelegenheid krijgen om gratis op te zeggen
Maar dat kon ik al zonder consumentenbond