BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Compuserve, hoe kom ik er vanaf?

Bijdrage door gebruiker
27-08-2009
4 reacties

Sinds ik overgestapt ben naar Compuserve heb ik nog geen dag normaal kunnen internetten of bellen. Ik betaal dus al drie maanden voor een dienst waar ik niet of nauwelijks gebruik van maak. Compuserve heeft 3 monteurs langs gestuurd maar die deden elkaars werk ongedaan of zorgde voor een nieuw probleem. In eerste instantie was er geen sneleheid namelijk 1,7 mb bij een 20 MB abonnement waar 9 a 10 MB mogelijk is. Uiteraard lag de fout bij mij thuis en aan mijn kabels en instellingen van het modem. Dat ik met dezelfde kabel enmodem met dezelfde dsl lijn (Tiscali) de dag ervoor via Telfort gewoon nog9MB snelheid had, hadden ze geen antwoord op.

De laatste monteurontdekte een fout in de centrale die de wijkcentrale aanstuurt. Nu heb ik inderdaad meer snelheid maar is de lijn zo instabiel geworden dat elke minuut het internet eruit ligt of de telefoonverbinding weg is. Ik heb inmiddels een andere provider waar ik mee bel en internet en bij Compuserve aangegeven dat ik het contract per directwil ontbinden omdat ze geen goede dienst/ goed produkt kunnen leveren maar ze werken er niet aan mee. De klantenservice zegt dat zij het niet kunnen afhandlen en ik een brief moet schrijven. Dat heb ik uiteraard gedaan maar daar antwoorden zij niet op.Compuserve vindt datKPN mijn probleem moet oplossen en ik maar moet wachten begreep ik van de klantenservice. Ze houden mij dus bewust aan hun jaarcontract maar leveren geen goed werkende dienst. Kan dat zomaar? Hoe kom ik van Compuserve af. Ik heb ze in gebreke gesteld maar ze lossen niets op en laten de zaak op hun beloop. Wat kan ik het beste doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.