BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Communicatie Ziggo wijziging abonnement

Bijdrage door gebruiker
26-10-2011
11 reacties
Tot 1 september had ik een alles in 1 plus pakket bij Ziggo inclusief digitaal totaal en net gemist abonnement.
Enige tijd geleden brief van Ziggo ontvangen waarin aangegeven wordt dat er een wijziging gaat optreden maar dat deze vooral positief zou zijn (meer zenders, sneller internet). Het zou mogelijk blijven om uitzendingen die je gemist had te volgen wat ik gewent was met mijn net gemist abonnement. Prima tot zover.
Totdat ik op mijn factuur zag dat het nieuwe pakket 3 euro duurder is (krijg wel 3 maanden tijdelijke korting). Daarnaast zag ik dat ik nu via programma gemist per uitzending moet betalen. Daarom telefonisch contact opgenomen met Ziggo om TV extra abonnement wat duurder is terug te zetten naar een TV Plus abonnement en tevens na te vragen of er een abonnement is voor Net gemist, zoals ik immers gewend was.
Vandaag gebelt:
Door 2 verschillende personen op de klantenservice zeer onbeschoft te woord gestaan. Laten me niet uitpraten en behandelden mij alsof ik een lastige kleuter was die zeurde over een zeer onbelangrijk probleem.
Voor mij als klant vertegenwoordigen deze twee personen het merk Ziggo. Ik ben al vele jaren een trouwe en goede klant (al vanuit Essent Kabelcom), betaal op tijd, stel weinig vragen ed. Een beetje meer respect dacht ik toch wel te mogen ontvangen. Ik hoop dat Ziggo lering trekt uit deze ervaringen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.