BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

clickandbuy

Bijdrage door gebruiker
28-12-2012
18 reacties
Ik heb problemen met Clickandbuy. Ik heb een aantal weken geleden een app gekocht via Itunes met als betaalmiddel Clickandbuy. Dit bedrag kon niet van mijn bank worden afgeschreven en ik heb dit bedrag via Ideal op mijn Clickandbuy account gestort. Nu hebben ze een dag later na mijn storting ook nog automatisch eenzelfde bedrag geint. Echter mijn account bij clickandbuy blijft geblokkeerd, op emails van mijn kant wordt niet gereageerd. Nu ruim 1,5 week later, is mijn ww bij Clickandbuy ineens veranderd en krijg ik ook geen tijdelijk ww meer van ze. Ik wil echter mijn resterend bedrag terugstorten op mijn bankrekening en het account sluiten. Hoe kan ik dit realiseren, nu ze zelfs mij geblokkeerd hebben om op mijn account te kunnen inloggen? Kan ik anders het bedrag dat ze automatisch van mijn rekening hebben geint, storneren? En hoe kan ik mijn account sluiten, zonder in verdere problemen met deze corruptebende te komen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.