BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Chantage provider

Bijdrage door gebruiker
14-02-2019
6 reacties
Ben jarenlang klant bij Telfort. Internet, telefoon en tv. Nu wilden we overstappen naar Ziggo per 14 maart. Kregen telefoontje van telfort met aanbod om te behouden. Wou dit inzien zonder direct te beslissen, bleek het direct contract te zijn zonder dat dit was afgesproken.
Bellen om recht te zetten, leek goed te gaan.
volgende dag (14-02) zie ik dat per 27-2 alles beindigd wordt ipv 14-03, weer bellen dus.
Bleek dat telfort overstapt naar ander systeem en de 27e monteur zou komen om dit om te zetten, komt de monteur dan heb je automatisch jaarcontract, komt de monteur niet ga je met alles op zwart tot 14-03.

Je reinste chantage om mensen vast te houden, gelukkig via ziggo kunnen regelen dat ik nu per 27-02 naar hun overstap, zij zijn wel menselijk en zeggen ook dat telfort dit wettelijk niet mag.

Dit kan en mag toch niet gebeuren, chantage om klanten te behouden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.