BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Casema/Ziggo

Bijdrage door gebruiker
26-05-2008
10 reacties

Ik ben overgegaan van Planet naar Casema, leuk, dacht ik, alles in 1 pakket. Spijt als haren op mijn hoofd, al 4 weken geen telefoon, geen emailadres die werkt want de grats monteur heeft er een zooitje van gemaakt... Ik heb zelfs een monteur moeten laten komen uit mijn woonplaats, was 100 euro kwijt, de gratis monteur van Casema had allerlei stekkers eruit getrokken, boven en beneden en niets meer aangesloten en gewoon weggegaan want hij snapte er op een gegeven moment niets meer van... Telefoon kan niet kunnen denk ik dan, mijn moeder en schoonmoeder zijn op leeftijd en zijn allebei opgenomen geweest in het ziekenhuis en konden ons niet bereiken want de telefoon doet het gewoon nog niet. Mobiel zegt u? Kunnen uw ouders van dik in de zeventig of uw opa en oma van dik zeventig met een mobiel omgaan?KPN heeft de stekker eruit getrokken en Casema/Ziggo kan de aansluiting denk ik niet vinden voor de stekker in hun gelederen... Het is een erg trieste zaak hoor, het enige wat ik heb is internet en ik heb denk ik al voor 15 euro verbeld en nog heb ik niets... Heeft nog iemand hier misschien problemen mee? Straks ben ik wel mijn telefoonnummer kwijt natuurlijk..

Wie heeft er advies voor mij? Wil wel graag overstappen nar een andere provider maar wat kan ik daar verwachten?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.