BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Buiten de bundel tele2 geen service

Bijdrage door gebruiker
17-09-2015
12 reacties
Na aanschaf nieuwe mobiel zijn er per ongeluk kosten gemaakt buiten de bundel. Dit is gekomen doordat nog niet alle instellingen waren gedaan in het toestel. Deze is tussentijds op de lader gezet in de slaapkamer waar ik verder geen zicht op heb. Blijkbaar heeft t toestel niet voldoende wifi bereik gehad en is op 4g over gegaan. Precies in de laadperiode was t toestel fotos e.d. in de cloud aan t syncen. Ik zag de smsen van tele2 pas dat ik t toestel verder in zou gaan stellen. Meteen contact opgenomen, maar er valt helaas geen regeling te treffen. Totdat de rekening is voldaan ben ik eenzijdig afgesloten. Ondanks dat ik verder altijd ruim binnen de bundel blijf, en er ook geen plafond bij tele2 ingesteld kan worden of dat snelheid naar beneden wordt gehaald buiten de bundel. Later blijkt dat ik volledig afgesloten ben. Blijkt na 3 dagen onderzoek waarom ik toch niet bereikbaar ben. Later nogmaals contact gezocht met verzoek mij weer aan te sluiten ook al is het enkelzijdig. Niemand kan iets betekenen voor mij. Totdat het verschuldigde bedrag is ingelost. Ik kan deze niet op voorhand inlossen. Ik betaal heel veel en krijg geen enkele service in elke zin van het woord. Terwijl als ik naar een winkel ga voor een nieuw abo of wat dan ook, al bellend de winkel uit loop. Ook kosten die hieruit voortvloeien kan ik niet bij tele2 verhalen, daar er bij betalingen een verificatiecode naar sms gestuurdt wordt om in te kunnen loggen lukt nu dus niet. T is erg spijtig dat je niets in goede harmonie met ze kan regelen, of ergens terecht kan waar ze me wel willen helpen. Wie weet wel een ingang?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.