BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Borg leentoestel tulip assist

Bijdrage door gebruiker
06-09-2016
62 keer bekeken
7 reacties
Ik heb mijn telefoon gekocht bij BelSimpel met basis-plus verzekering van Tulip Assist.
Nu na 6 maanden is deze intern defect geraakt. Met Belsimpel contact opgenomen, deze verwijzen mij naar Tulip Assist voor een leentoestel.
Tulip Assist gebeld. Deze gaven aan in te loggen op hun website en daar het schade-formulier in te vullen voor een leentoestel.
Schade-formulier??? Toestel is binnen fabrieksgarantie defect!
Toch ingevuld, aangegeven dat het om een defect gaat en niet om schade.
Echter moest voor het leentoestel 110 euro borg betaald worden. Hoezo dit?
twee dagen later na betaald te hebben krijg ik het leentoestel: een acer z220 marktwaarde 80 euro.
Kan dit zomaar????
Meer borg betalen dan de waarde van het toestel?
Bij Tulip Assist geven ze aan dat het in de voowaarde staat dat het leentoestel alleen maar hoeft te kunnen bellen en internetten.
Leven we nog in een stenen tijdperk??
Ik vraag mijzelf af ofdeze borg hiervoorgeoorloofd is, en of dit bij wet toegestaan is?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.