BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bol.com weigert uitleg achteraf betalen

Bijdrage door gebruiker
14-09-2015
32 reacties
Ik heb Bol.com al zo'n 20 mails gestuurd. Ik krijg telkens een gegenereerd standaard antwoord waar ik niks aan heb. Er zitten hele domme antwoorden tussen zoals van ene Nikky onze directeur kan dat ook niet zucht......

Wat wil het geval. Ik bestel al jaren dvd/blu rays. Kon altijd achteraf betalen. Ineens kan dat niet meer terwijl het bedrag niet hoger is dan 20 euro. Maar na 20 mails ben ik nog niks wijzer. Ze komen met dit lijstje:

•totaalbedrag van je bestelling ( is niet van toepassing)
•soort artikelen in je bestelling (is al jaren nooit veranderd bij dvd)
•eventuele onbetaalde facturen (is niet het geval)
•aantal bestellingen dat je eerder bij ons geplaatst hebt (geen problemen gehad)
•bezorging op een afhaalpunt (gewoon bij mij thuis)
•één van je facturen is overgedragen aan het incassobureau (Niet van toepassing)

Echter Bol.com weigert uit te leggen! het gekke is als je 3 cd's besteld dat het wel kan.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.