BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Boete van Ziggo

Bijdrage door gebruiker
27-12-2016
83 keer bekeken
5 reacties
Ik ben per 01-12-2016 overgestapt van Ziggo naar NLEx.
Nu krijg ik van Ziggo een boete opgelegd van € 453,38 i.v.m. (vervroegd) opzeggen abonnement.
Ik dacht dat ik maandelijks kon opzeggen, maar Ziggo deelt mij nu mede dat ik op 01-08-2016 een 2e smardkaart heb aangevraagd en dat toen het nieuwe jaarabonnement is ingegaan.
Dit is mij niet duidelijk gemaakt door de medewerker van Ziggo.
Zo is de Decembermaand er niet leuker op geworden.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.