BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bluethoot oortje

Bijdrage door gebruiker
29-12-2016
3 reacties
Ongeveer 8 weken geleden heb ik mijn jabra storm voor reparatie weg gebracht naar de Phone-Houseen ben na 4 weken maar eens aan het bellen gegaan hoe het ervoor stond
Ben nu net zo ver als het eerste telefoontje wat ik heb gepleegd .
Als ik de winkel bel krijg ik te horen "we wachten op e-mail van het reparatie centrum"
Als ik Tech-Data bel waar zij alles ter reparatie aanbiedenkrijg ik ook te horen "we wachten op e-mail"
Beetje vreemd dat als ik aan de winkel vraag van kunnen jullie eens gaan bellen dan krijg ik te horen dat IK maar naar het reparatie centrum moet bellen .
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.