BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BlackBerry storing

Bijdrage door gebruiker
12-10-2011
8 reacties
Ik heb een contract bij Hi voor mijn BlackBerry zij zijn mijn serviceprovider. Nu heb ik al sinds maandag last van een stroing bij BlackBerry (met mij natuurlijk heel veel klanten van BlackBerry) maar ik neem de dienst en de Blackberry af via Hi, ik betaal hun elke maand mijn nota. Nu ben ik verhaal gaan halen bij Hi waar ik geld kan gaan terug vragen voor de storing en het niet kunnen gebruiken van mijn internet en belangrijker nog mijn werk e-mail. Hi stuurt me door naar BlackBerry. Maar ik ben het daar niet mee eens. Hi is toch mijn service provider? zijn zij dan niet verantwoordelijk door mijn declaratie? ze hebben een contract met BlackBerry dan moeten ze dat toch voor mij in orde maken? of zie ik dit nu verkeerd?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.