BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bij ziggo alles in een geen interactief kastje

Bijdrage door gebruiker
24-11-2010
19 reacties
Ik ben al sinds Ziggo er is lid van hun, eerst losse dingen en toen dat alles in een pakket kwam daar naar toe gegaan, eerst het basis, en nu heb ik medium(zilver geloof ik?voor 51.50 per maand) ik kon destijds gebruik maken van een digitaal kastje maar er werd toen nog niets digitaal uitgezonden en had ik er de juiste tv niet voor dus heb ik dat niet gedaan, nu is het wat anders, dit kastje voor interactieve tv bied ook nog veel meer mogelijkheden en ik wil het graag kopen als trouwe klant maar helaas, ik heb gebeld en gemaild maar helaas.... Ik vind dit geen goede service om je klanten te behouden en denk erover om over te stappen, wat zou ik nog kunnen doen ?

Gr. Patricia
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.