BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

beveiliging Ziggo

Bijdrage door gebruiker
11-01-2015
2 reacties
Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik een melding van Ziggo
dat er een bestand (riskware ) was geblokkeerd .
Prima.
Ik wilde dit bestand in quarantaine plaatsen om dat vervelende venster( 2 stuks) tenminste niet elke keer als ik mijn laptop aanzet te moeten wegklikken..Maar kreeg het niet voor elkaar.
In "help " gezocht , daar stond wel wat je moest doen maar niet hoe !
Ziggo gebeld , daar kwam ook niets uit , nou ja !!!!
Seniorweb gevraagd , daar werd mij aangeraden pc -hulp aan huis te vragen.
Is er onder jullie een slimmerik die mij kan helpen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.