BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bestelling

Bijdrage door gebruiker
19-01-2010
11 reacties
Geachte Redactie

Op 20-11-2009 heb ik een progamma besteld voor mijn computer (AD-Aware Pro Internet Security (voor 2 jaar), ik heb hiervan een formulier van uit geprint, en die moest ik opsturen naar RBS WorldPay Regulierenring 10 3981 LB Buniik (Netherlands). Het bestelnummer was 5519306. Ik heb deze firma een machtiging (om het bedrag van 49.95 euro), gegeven voor een éémalige afschrijving van mijn rekening en dat is op 25-11-2009 gebeurt. De afschrijving is door KN: 101048990583 Bibit BV Lavasoft/ Nexway Beneluz Nexway op rek.nummer 380435551 gedaan.
Hierna heb ik na een week een mail naar dit adres gestuurd maar geen antwoord terug gehad. Ik heb toen een brief gestuurd naar dit adres, maar ook geen antwoord terug gehad.
Vervolgens heb ik een brief gestuurd naar Nexway Benelux srt/bvba Chaussée d'Alsemberg (systeenweg), 995 Bte/Pb 19
1180 Brussel (Bel). Tot nu toe heb ik hier ook nog geen reactie op gehad.

Kunnen jullie mij hier ook mee helpen, dat ik dit programma een keer ontvang of de kosten terugstorten op mijn rekening.

Inafwachting van jullie reactie.

M.vr groet
Bertus P.


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.