BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bescherming consument tegen louche mobiele diensten/hacking

Bijdrage door gebruiker
04-03-2013
14 reacties
Zie ook mijn discussiepunt "Quistos". Aanbieders van mobiele telefonie blinken uit door slechte dienstverlening. Zo heb ik onlangs ongewild/onwetend kosten van Quistos in rekening gebracht gekregen van T-Mobile. Nooit hiervoor toestemming verleend, kom ik pas na anderhalve maand achter. T-Mobile hoort haar klanten te beschermen (KPN is er al mee bezig) tegen dergelijke louche diensten en geen toegang te verlenen.
Hoe kan de consument zich hiertegen beschermen en hoe krijgen we de providers zover dat ze zich actiever opstellen om hun klanten te beschermen??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.