BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ben/t-mobile.

Bijdrage door gebruiker
30-11-2011
7 reacties
Wie heeft al eens gehoord van mijn klacht?
Ik en mijn vrouw hebben een mobiele telefoon abonnement bij Ben.
Ben maakt gebruik van het T- Mobile netwerk.
Sinds enkele weken, kunnen wij met onze gsm ons eigen huistelefoon nummer niet bellen. Op de display van onze gsm komt te staan dat er een netwerkfout is.
Verder kunnen wij de hele wereld bellen, geen enkel probleem. Mét dat vaste toestel kunnen wij onze eigen gsm wél bellen, maar andersom niet. Sterker nog, iedereen die belt via het netwerk van T-Mobile kan onze huistelefoon niet bereiken. Dus vele nederlanders kunnen ons niet bereiken op ons vast toestel. Familie die belt met T-Mobile kunnen ons ook niet bereiken. Wel op onze gsm natuurlijk, maar dat is het probleem niet. We betalen voor een volledig abonnement en willen dan ook volledig abonnement.
En bij de helpdesk van Ben zeggen ze, we gaan er naar kijken, tot op heden alleen nog maar naar gekeken denk ik. Het zal weer bellen worden en weer alles uitleggen. Ik denk en verwacht dat het niet meer goed komt. Wie kent dit euvel?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.