2 juli 2015 een abonnement afgesloten bij Ben, kon geen mijn ben aan maken, 7 of 8 juli 2015 gebeld door een man uit Den Bosch met de melding dat hij mijn telefoonnummer in zijn account heeft staan en dat de rekening al 172 euro buiten de bundel was (in 5 dagen), ik de dag erna gelijk Ben gebeld en dit gemeld, zij gaven aan dat ze fout zitten en dat het bedrag buiten de bundel binnen 12 uur van 172 euro naar 239,95 was gegaan telefoon werd geblokkeerd omdat de rekening boven 200 euro was uitgekomen. Klantensevice zou er gelijk werk van maken en ik hoefde niet te betalen omdat de fout bij hun zit. Nu 8 weken later na een telefoontje of 20 hebben ze 2x geprobeerd 239,95 af te schrijven die ik gelijk heb terug laten storten, telefoon werkt nog steeds niet, simkaart geblokkeerd en staat nog steeds op naam van de goede man uit Den Bosch. hoe bedoel je aan het lijntje houden???? Flauw wordt ik hiervan en ik kan verder niets.
Vandaag wederom een belletje gepleegd, wederom het antwoord dat het in behandeling is en ook wederom heeft de klantenservice toegegeven dat Ben fout zit. Zit nu te denken om het juridisch loket of geschillencommissie in de arm te nemen.