BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beldeur.nl wilt niet retourneren een aankoop

Bijdrage door gebruiker
11-11-2020
186 keer bekeken
10 reacties
Afbeelding bij deze post - Beldeur.nl wilt niet retourneren een aankoop
Goedendag.
Ik halvewegen oktober een aankoop gedaan bij beldeur.nl. Het heeft een aantal weken geduurd voordat ik het pakketje kreeg.
Na het openmaken bleek deze deurbel veelste groot te zijn om optehangen. Deze deurbel heft dezelfde doel als RING.
Een derubel met video.
Ik heb deze doos waar deze deurbel inzat dus opengemaakt door een verzegeling te verbreken. Hoe moet je anders weten of het goed is.
Nu ik zag dat deze deurbel veelste groot was heb ik deze ongebruikt weer in de doos terug gedaan.
Nu heb ik een retourlabel aangevraagt bij beldeur.nl per mail. Im kreeg een mail terug om 2 foto's temaken van de voorkant en achterkant.
Ik kreeg een mail terug met het volgende:Hallo, Als de deurbel is uitgepakt en de verzegeling is verbroken, dan kunt u het product niet meer retourneren.
Dit komt omdat de deurbel na het gebruiken/testen niet meer kan worden gebruikt op een ander netwerk in een ander huis/kantoor.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Echter ik heb bij de eerder mail aangegeven dat ik deze deurbel niet heb aangehad en ook niet op mijn netwerk heb aangesloten
Nu Krijg ik dus geen antwoord meer.
Achteraf heb ik meer moeten zoken met google naar recensies over deze webverkoper want dan had ik eerder kunnen zien dat deze niet te vertrouwen is.
Nu mijn vraag 1) mag deze verkoper en retour afwijzen? 2) zoniet wat kan ik nu nog doen?
Met vriendelijke groetJeroen de vries
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.