BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

bel me niet register

Bijdrage door gebruiker
29-12-2011
17 reacties
M.
ik sta ingeschreven in het bel me niet register.
Een week of 6 geleden werd ik door KPN gebeld of ik gebruik wilde maken van een snellere verbinding. Ik gaf toestemming en een paar dagen later werd ik gebeld door mijn internetprovider. Helaas, ik was niet thuis, mijn vrouw weet dit niet. Teruggebeld werd ik niet, ik heb daarover een klacht bij KPN gedeponeerd. Prompt de volgende dag werd er gebeld.
Een amateur volgens mij, ik schoot er niets mee op.
Wel een antwoord, waar ik niets aan had, dus mocht ik even wachten op een bandje over het voornoemde register.
Men smeet de hoorn erop.
Gisteren werd ik weer door KPN gebeld, dat ze een super aanbieding voor mij hadden. Veel goedkoper. Immers, ik had 2 diensten en bij een derde afname zou ik hiervan profiteren. Neen, dus en vertelde mijn bevindingen. Hij kon zich erin vinden en zei tegen hem, dat ik mogelijk overstap. Of ik het bandje nog even wilde afluisteren. U raad het al, de lijn werd wederom verbroken.
Mag de Internet provider WEL commerciele akties ondernemen? Ik had duidelijk aangegeven in het register te staan. Anderen hoor ik (gelukkig) niet meer, is KPN hiertoe wel bevoegd?
Ik betwijfel dit ten zeerste. Wie weet de oplossing voor mij?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.