Hallo allemaal,
Ik heb mijn joybook van Benq al 4 keer op laten halen omdat mijn beeldscherm gaat flikkeren.
Dan deed de joybook het weer een maandjeof 2 goed en dan begon het weer van voor af aan.
Net voordat mijn garantie afgelopen was heb ik de joybook weer voor hetzelde probleem terug laten sturen om het beeldscherm weer te laten maken.
Nu is mijn garantie een paar maanden verlopen maar mijn beedscherm geeft weer dezefde problemen.
Ik heb daar al over gebeld met die helpdesk en erbij vermeld dat de garantie voorbij is maar dat het niet moet kunnen om in 14 maanden 5 keer dezelfde problemen te krijgen.
De helpdesk zou na gaan vragen wat een oplossing voor mij zou zijn maar ik heb tot op hedennog niets gehoord.
Nu is mijn vraag : Wat kan ik verwachten van Benq?
Ik heb gelukkig alle reaparatie nummers en bonnen van afhalen en bezorgen nog in huis.
Ik hoop dat iemand mij een gunstig antwoord kan geven want ik wil dit niet zelf betalen omdat dit dus al de 5de keer is in 14 maanden tijd met het zelfde probleem.
Iedereen alvast super bedankt
Groetjes Angelique