Wie heeft er nog meer negatieve ervaringen met de BCC webshop? Ik heb het idee nl. dat dat er nogal wat meer zijn dan ik alleen. Misschien kunnen we de krachten dan bundelen en misschien, als het inderdaad de spuigaten uitloopt kan het door Kassa opgepikt worden? Of kunnen we BCC nog op een andere manier aanspreken?
Ik ben zelf al in totaal bijna 4 weken bezig om iets bezorgd te krijgen, vv heb ik maar geannulleerd en wacht nu al weer n tijdje op restitute van mijn betaling. Aangezien BCC telefonisch onmogelijk te bereiken is (via n betaald 0900 nummer natuurlijk) en ook niet antwoordt op vragen via hun webformulier heb ik de zaak via Facebook aangekaart. Na eerst wat dooddoeners als antwoord te krijgen ("er waren helaas technische problemen") heb ik n serieus antwoord gekregen en gevraagd te annuleren en te restitueren (d.d. 25/6). Daarna niks meer gehoord.
BCC heeft kennelijk wel geld heeft om geregeld tv-commercials te betalen maar het lukt ze niet om hun organisatie op orde te krijgen en gewoon te doen wat ze moeten doen (en wat de normaalste zaak is voor een winkel tenslotte) nl. leveren en je boekhouding bijhouden. Ik vind dit bijna crimineel te noemen gedrag. Je besteelt je eigen klanten tenslotte. En aan de voorkant de mooie meneer uithangen!
Wie is ook gedupeerd door BCC? En wie heeft andere suggesties om dit aan te pakken?