BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BCC???

Bijdrage door gebruiker
11-01-2008
6 reacties

Geachte heer/mevrouw,

Mijn zoon van 13 jaar heeft hard gespaard voor een mobiel en mp3 speler deze gekocht bij BCC. Mobiel gekocht op 6 juli, op 26 september ter reparatie aangeboden bij BCC (nr. 8 van de display was losgegaan). Kreeg een brief voor rep.kosten€ 245,74 nieuwwaarde € 149,95 (rep. kosten € 100,00 duurder dan nieuw). Ik dacht dat het garantie was maar zij beweren dat het slag/stootschade is en daardoor geen garantie. Ik heb een bewijs opgevraagd van de schade en waar zij uit kunnen opmaken dat dit slag/stootschade is en geen fabrikage fout?? Het is toch zo dat zij mij moeten bewijzen dat het slag/slootschade is en geen fabrikage fout? Wat moet/kan ik hiermee?

groet tineke

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.