BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bankingtools CashFlow

Bijdrage door gebruiker
07-02-2013
5 reacties
Sinds bijna een jaar heb ik me geabonneerd op het huishoudboekje CashFlow. De eerste maanden heb ik er bijna niet mee kunnen werken en kreeg ook bijna geen hulp. Sinds enkele weken geleden mijn computer is geformatteerd, kan ik geen cashflow meer gebruiken. Verschillende keren een mail en herhalingmails gestuurd, maar ik krijg absoluut geen antwoord!!! Wat moet en kán ik nu nog??? Ik ben 80 jaar, daarom vind ik het handig mijn maandelijkse inkomsten en uitgaven te kopiéren. Gemakkelijk zo'n overzicht bij de belasting opgave.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.