BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Anoniemsmsje.nl

Bijdrage door gebruiker
21-12-2010
79 keer bekeken
10 reacties
De site anoniemsmsje.nl bied een service aan om anoniem een sms te sturen.
Hiervoor betaal je 1,20 / 1,30 per bericht.

Nu heb ik gebruik gemaakt van deze service en heb de eerste keer een cijfer vergeten in het 06 nummer.

Geen probleem, gewoon een tweede keer en nu goed.

Nu komt het, het nummer was nu goed maar het bericht is dagen later nog niet verzonden. Terwijl de ontvanger haar mobiel aan heeft met oog op haar werk.

En het meest rare; Het eerste bericht blijkt verzonden te zijn. Naar een 9 cijferig nummer...

Ik heb contact opgenomen met de service en gaf aan dat ik zo langzamerhand het gevoel had dat ik genept werdt.

Dit hebben ze gequote in een respons en ze geven aan dat ze om die uitspraak de support beiendigd hebben.

Ik ben niet onredelijk geweest, en heb alleen geiest wat iedereen in zon situatie zou doen. Een check op de berichten, en opheldering.

16 dec had ik het eerste bericht verstuurd en op de 19 de tweede.

De eerste had een foutief nummer (9 cijferig)
De tweede klopte 100%

Desondanks is dus de eerste verstuurd naar weet ik veel waar.

Het antwoord van support:

Wij hebben uw sms (allemaal) verzonden, de eerste verzending van de 2de
sms is mislukt, de 2de poging is nog bezig en ligt bij mollie. Dat u een
foutief nummer invoert is geheel aan u te wijten, volgens de site is uw
1ste bericht ook niet aangekomen. Dat vervolgens een sms problemen heeft om
aan te komen kan gebeuren en daar zoeken wij altijd een oplossing naar,
echter u kiest ervoor om ons te betichten van 'nep' en bent ronduit
onredelijk, dat betekent voor ons einde support voor deze klant. Wij
verwijzen u vriendelijk naar een anonieme sms site en hopen voor u dat u
daar wel slaagt.

Met vriendelijke groeten,
WebAndTelecom support


Mijn bericht daarvoor naar hun;

Ik heb 2 x een bericht proberen te versturen.
> Het eerste bericht miste een cijfer in het telefoonnummer.
> Daarom stuurde ik een tweede aangepaste.
>
> Ik wil nu weten wat er met beide berichten aan de hand is. Kan me niet
> schelen dat de eerste al voorbij de 2 dagen zit.
>
> Waarom? Omdat ik begin te denken dat ik genept wordt.
> Het eerste foute bericht is volgens uw check aangekomen.
> Hoe kan dit als het nummer uit 9 cijfers bestaat?
>
> En degeen die klopt is nog niet verzonden.
>
> U kunt begrijpen dat iemand die een stille hint wil sturen ook wil dat
het
> aankomt in een bepaalde tijd..
>
> En dan erachter komen dat de verkeerde verzonden zou zijn? Ik vraag me
af
> naar welk nr dan...


Is dit redelijk? Ben ik redelijk?

Kunnen ze dit wel maken?
Ik had gewild dat ik nooit van hun dienst gebruik had gemaakt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.