BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Annuleren Provider

Bijdrage door gebruiker
14-07-2016
12 reacties
Ik wilde overstappen van KPN naar XS4ALL. Ik heb gekozen voor de overstapservice. XS4ALL zou mijn abonnement bij KPN opzeggen en zorgen voor een naadloze overgang. Geen dag zonder adverteren zij mee. Ik heb een brief van de KPN ontvangen dat zij de 27-7 het signaal stoppen wegens einde contract. Ik bel dus dinsdag met XS4ALL om een afspraak te maken voor een monteur op 27-7 om alles aan te sluiten. Nu blijkt dat zij dit niet op 27-7 kunnen omdat het afhankelijk is wanneer de KPN stopt met het doorgeven van het sigaal. Echter in de brief van de KPN en ook volgens de klantenservice hoeft XS4ALL alleen maar aan KPN aan tegeven hoe laat de monteur bij mij staat ingeplnad en dat dan KPN stopt met het doorgeven van het signaal. XS4ALL zegt dit niet te kunnen en dat zij pas op 28-7 een monteur kunnen langs sturen om alles aan te sluiten. Hierop heb ik gezegd dat ik dus kans loop dat ik een dag zonder telefoon internet etc kan komen te zitten en dit niet wil. Zij adverteren met Geen dag zonder en kunnen dit dus niet waar maken. Nu wil ik opzeggen maar wat blijkt tot afgelopen maandag had ik dat kosteloos kunnen doen maar ondat ik dinsdag bel ben ik een dag te laat en als ik annuleer kost mij dat €480,-
Weet iemand hoe ik alsnog kosteloos kan annuleren omdat zij niet waar kunnen maken waarmee zij adverteren ?
Graag hoor ik wat ik hier aan kan doen.
Met vriendelijke groet,
Robert Douven
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.