BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Annuleren bij Tele2 duurt bijna half jaar

Bijdrage door gebruiker
03-03-2017
4 reacties

November 2016 mocht ik mijn abonnement verlengen. Ik koos voor 2 jaar verlenging met Iphone 6s. Deze was niet op voorraad werd mij per mail verteld. Ik wachtte een paar weken, hoorde niks meer. Contact opgenomen: het kon nog een aantal weken duren. Ik baalde hiervan, gaf aan te willen annuleren, zodat ik een Iphone7s (op voorraad) kon bestellen. Dit was prima volgens de telefoniste.
Inmiddels heb ik meerdere keren (via social media, via telefoon) contact opgenomen met Tele2. Blijkbaar kunnen ze de bestelling niet annuleren en mijn oude abonnement terugzetten. Meerdere gesprekken gehad waarin de medewerker dacht dat ik gewoon mijn toestel had ontvangen, of een medewerker mij vertelde dat er al een maand niks aan was gedaan. Ik betaal inmiddels wel mijn nieuwe abonnement! Ik ben inmiddels ten einde raad, ik kan geen nieuw abonnement afsluiten omdat het andere nog niet geannuleerd is. Elk gesprek wordt gezegd: We maken er een melding van. Vandaag adviseerde de medewerker me om misschien gerechtelijke stappen te ondernemen!
Ik voel me aan het lijntje gehouden en vind dit een zeer asociale manier om met je klanten om te gaan!

Wat kan ik nu nog doen om het geannuleerd te krijgen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.