BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Alternate of alternooitniet?

Bijdrage door gebruiker
16-12-2010
16 reacties
Beste mensen,

Het lijkt erop dat Alternate uit Ridderkerk het woord service niet kent. Bij het aankopen van een artikel wat niet goed is wordt doodleuk gezegd dat er niet geruild wordt. Zeker niet met zakelijke klanten.

Als hier dan over belt wordt je ook nog op een behoorlijk botte manier te woord gestaan. Escaleren heeft geen zin want een chef kan je niet aan de lijn krijgen want die staan nooit klanten te woord. Mijn collega die daar was om een artikel te ruilen zag de ene na de andere klant ook kwaad weglopen om diverse non-service gerichte redenen.

Ook op de diverse forums op het internet kom je de nodige slechte recensies tegen omtrent dit onderwerp.

Wat is jullie ervaring?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.