BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Alternate laptop reparatie

Bijdrage door gebruiker
12-04-2017
5 reacties
Op 19 december 2016 heb ik bij alternate een MSI laptop gekocht. Deze was niet goedkoop en ik was dus erg teleurgesteld toen de laptop, nog geen week later niet meer oplade tijdens het gamen.
Ik heb toen contact opgenomen met Alternate, dit eerste contact was op 26 december. Na wat heen en weer gemail, is mij gevraagd om de adapter op te sturen. Deze hebben ze 30 december ontvangen. Alternate konhier zelf niks aan vinden en heeft de adapter toen opgestuurd naar MSI, ook MSI konniks vinden.
Toen moest ik de laptop ook opsturen, deze hebben ze op 7 februari 2017 ontvangen. De laptop is toen met een test adapter getest en goed bevonden. De laptop is meteen teruggestuurd zonder dat ze hem getest hebben met mijn adapter. Ik heb de laptop daarna weer terug kunnen sturen. Uiteindelijk is de laptop getest met mijn adapter en is defect bevonden. Laptop is toen voor reparatie naar MSI gestuurd. Nu is het ondertussen 12 april en heb ik de laptop nog steeds niet terug. Volgens Alternate is dit omdat MSI op onderdelen wacht. Dit duurt nu al 4 maanden, dat is toch niet normaal? Ik heb er nu totaal geen vertrouwen meer in. Alternate communiceert totaal niet met mij en ik moet er de heletijd achteraan mailen of bellen. De slechte verhalen die ik nu overal lees helpen ook niet echt mee in het vertrouwen.

Mijn vraag is nu, wat ik het beste kan doen, heb ik het recht om mijn geld terug te vragen? Hoop dat jullie kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Dennis





Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.