BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Alles van Ziggo

Bijdrage door gebruiker
18-09-2009
3 reacties

Bij deze wil ik toch een beklacht doen over Ziggo. de dag dat de rotzooi van ziggo binnen kwam begonen meteen de problemen De verbindingen waren slecht en de klantenservice zoals gewoon lijk niet te bereiken. Naar veel gebel en gemail werd er geen actie ondernomen. Omdat wij het zat waren dat er op geen enkele wijze werd gereageerd hebben wij ziggo in gebreke gesteld met de hoop dat men er wat aan zou doen.

Maar niet is minder waar als je hun eindelijk te pakken krijgt en je smeekt ze om een monteur te sturen geven ze niet thuis met een resetje van de modem die hij het ook weer was hun mening. En ja hoor hij deed het weer maar naar een uur deed hij het alweer niet dus weer bellen en wederom met een resetje kom je er wel een monteur sturen daar doen ze niet.Naar anderhalf jaar en veel brieven en mails en telefoonsgespreken besluit Ziggo eindelijk een keer een monteur te sturen. Deze montuer loste de technische problemen binnen 5 min op. Ziggo had namelijk verkeerde aansluitmatriaal geleverd en dit is al meer dan 2 jaar bekend zoals de monteur aangaf : "U heeft waarschijnlijk een oud pakket gehad waarbij het matriaal nog niet is vervangen".

Uiteindelijk krijg je dan een telefoontje van de afdeling Klachtenmanagment Zuid west. Deze man zal zorgen dat alles word op gelost en zou worden geregeld. Nou niks is minder waar omdat wij ziggo in gebreke hebben gesteld. hebben wij dus de betaling opgeschordhij zou een voorstel doen om tot een oplossing te komen tot deze kosten. Volgens deAV van ziggo is het zo dat als een product niet of gedeeltelijk slecht werkt dan hoef gen niet de abonnemetskosten te betalen. Niks is minder waar ziggo weigerd gewoon hun eigen AV na te komen vraag jeaan de medewerker waarom hij dit doet geeft hij geen reactie en geeft meteen aan dat de incasso procedure verdergaat en daarmee klaar. Hiernaword je weer gebeld door de incasso afdeling met de vraagt tot betaling van alles als je bij deze man aangeeft dat wij hun ingebreke hebben gesteld en dat eerst het een en andere moet worden opgelost maakt deze man afspraken die hij net als alle andere medewerkers van Ziggo die niet na.Vervolgens kregen weafgelopen woensdageen afsluitbrief. heeft. En dan krijg je telefoon van de klachten afdeling en ja hoor wederom dezelfde man met het verhaal ik ben de leidingevende van mijn afdeling en ik bepaald dat je dit met mij moet oplossen. JAJA leidinggevende vandaar dat je alles met je leideinggevende moet bespreken. Maar wat blijkt wij zijn akkoord gegaan met zijn voorstel en omdat we nog niet betaald hebben is de procedure verdergegaan wat een oplichter. wij zijn namelijk met geen enkelevoorstel akkoord gegaan alle contacten zijn via mail gegaan dus we hebben alles zwart op wit maar telefonisch zegt hij heel wat anders ook hetfeit dat hij aangaf dat eht niet ziggo zijn probleem is dat men brieven en mails kwijt raakt maar die van hun klant ineens kan men maar2 meldingen vinden en verder niks. Als ik dat hoor weet ik meteen weer waarom ik weg was gegaan in 2005 bij casema.Maar ach hij komt met een nieuw voorstel omdat hij dingen in procenten ziet en niet zoals de AV is. en ja hoor vandaag een mail ontvangen met een voorstel je lol kan niet op wederom worden de AV niet na gekomen. En geeft men aan dat als dat hij de afsluiten gewoon doorlaat gaan wat dat is namelijk een pressie middel om te gaan betalen. Ach ja, iemand in gebreke stellen is dat ook maar dat begrijpen hun niet. Ziggo probeert gewoon onder hun verantwoording uit te komen. ziggo maakt fouten en de klant is de sjaak. Overgens sluit hij de mail af met doe mooiste worden die er zijn. "als u akkoord gaat met het voorstel moet u alles meteen in één keer betalen. Ik kan niet garanderen dat de afsluiting dan niet doorgaat.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.