BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Alice / Tele2

Bijdrage door gebruiker
20-10-2012
6 reacties
Ik ben ( bijna was ) gebruiker van Alice , internet en vast bellen. Deze is overgegaan in Tele2 .
29 sept; s'avonds geen internet en bellen meer , 1 lampje op het modem knipperde en het lampje van de telefoon brande helemaal niet meer.
1 okt; Alice / tele2 gebeld voor een ander modem, de zeer klant onvriendelijke helpdesk vroeg of ik al nieuwe kabels had ( dit had ik niet want het had al jaren goed gewerkt) , ik gaf hen het voordeel van de twijfel.
Kabels vervangen en weer gebeld, de nog ergere klantonvriendelijke medewerkster ( Miranda) zei me dat de kabel niet langer mocht zijn dan 2 meter, dit zou betekenen dat ik ineens mijn pc die al jaren achter in mijn kamer staat nu op mijn bank zou moeten zetten , maar goed, ook dit veranderd.
Laat in de middag weer gebeld en kreeg toen Bastiaan aan de lijn , een stuk vriendelijker en hij kon me vertellen dat hij zag dat er een modem opgestuurd zou worden, dinsdag zou die er vast wel zijn. Maar NIET dus.
Al met al ben ik nu inmiddels 22 dagen verder.
Toen ik via twitter een bericht plaatste kwam direct Tele2 Webcare in actie. Ik kon hun een prive bericht sturen met gegevens. Dit meerdere malen gedaan, en na 5 dagen en vele tweets verder zou ze het na de afdeling Alice sturen want daar had ze geen inzage in. duhhhh
U raad het al , nog steeds niets van hun vernomen.
wel hadden ze 2x ineens niet meer via Alice maar BBeyond afgeschreven. Dit bedrag heb ik gelijk bij mijn bank terug laten halen want ik hoef toch niet te betalen voor iets wat ik niet eens krijg?
Momenteel heb ik door mijn prive situatie juist bellen en internet hard nodig en dan gewoon geen reactie's.
35 euro mobiel beltegoed kwijt, nieuwe kabels, een hoop stress, nog geen modem en nog geen internet of bellen. Wat een Waardeloos bedrijf.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.