BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

alice klantenservice?

Bijdrage door gebruiker
17-03-2009
5 reacties

Zucht.....waar zal ik eens beginnen.....

Half december een pakket via Alice laten activeren (Alice Easy).

Dit werkt allemaal prima. Echter: aangegeven bij aanvraag dat ik reeds een zakelijke prive-lijn had en dat deze actief moest blijven. Per half december is deze lijn dus overschreven door Alice Easy.

Gelijk gebeld om dit probleem op te lossen (activeren van deze lijn kost wederom 1500 eurie en die ga ik niet zelf betalen aangezien dit niet mijn fout is geweest). Allerlei toezeggingen gedaan (we bellen terug, we zoeken het uit, stuur maar een brief daar reageren we gelijk op, onze technische helpdesk zal een schakelaar omzetten en dan werkt alles weer) maar inmiddels zitten we halverwege maart en werkt het nog steeds biet, ben ik nog NOOIT teruggebeld, word er op brieven niet gereageerd, als ik bel word er netjes een ticket aangemaakt waar vervolgens nooit wat mee wordt gedaan.

IK BEN ALICE MEER DAN ZAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn advies: blifj zo ver mogelijk weg van deze slechte non-servic leverende, arrogante, burocratische dienstverlener.

Mijn vraag: heeft iemand soortgelijke ervaringen en weet iemand een goede raad om toch nog voor elkaar te krijgen waar ik al een half jaar mee bezig ben?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.