BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

al twee maanden email problemen bij upc

Bijdrage door gebruiker
16-12-2011
4 reacties
hallo

al 2 maanden is het met de email bij upc helemaal mis.hij kan steeds geen verbinding maken met de server, dat geeft hij dus aan in het venster 10 min later dan doet hij het 1 keer en gelijk lig je dr weer n half uur uit, dit gaat de hele dag op deze manier door. op het forum van upc staat het helemaal vol van mensen door het hele land met dezelvde problemen. als je een hele slechte dag hebt dan ligt hij er heel de dag uit net als 5 december. dan komen ze met een mededeling dat er een storing is en de volgende dag dan staat er dat het verholpen is, echter verholpen is er nx want in het beste geval heb je ieder uur 2 min verbinding en dan weer nx meer. dit probleem is wel degelijk bekend bij upc maar ze kunnen het dus niet oplossen, en dat terwijl dit een landelijk probleem is die steeds erger word. en wat gaan de mensen dan doen?? juist bellen en dat vinden ze fijn bij upc want dat levert ongekent op natuurlijk! na zeker al 5 keer gebeld te hebben over dit probleem en steeds afgescheept werd met ons is nx bekend, had ik gisteren een medewerker aan de lijn die zowaar erkende dat dit grote probleem er is.
op mijn vraag wanneer dit eens opgelost ging worden had hij geen antwoord, net zomin op de vraag of je als klant vergoeding krijgt omdat een dienst waar je voor betaald en erg belangrijk is al 2 maanden niet of nauwelijks functioneerd. ik vind het schandalig dat dit zo maar kan dus kassa zou u zich hier eens in willen verdiepen want als u even kijkt op het forum van upc over dit onderwerp ziet u dat de mensen hier echt wanhopig van worden
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.