BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Afwijzing mobiel abonnement en geen reactie

Bijdrage door gebruiker
15-02-2004
3 reacties

Ruim twee weken geleden probeerde ik een abonnement af te sluiten bij T-mobile. Tot mijn grote verbazing werd ik afgewezen. De reden werd er niet bij gegeven, daar moest ik schriftelijk om vragen. Ik heb gelijk een brief gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie gehad.Ik vind het ten eerste bijzonder vreemd dat ik afgewezen word, aangezien ik nog nooit een abonnement heb gehad (en dus geen achterstallige betaling), nog nooit schulden heb gehad en zelfs nog nooit rood heb gestaan op de bank. Daar komt nog bij dat mijn moeder - die dus op hetzelfde adres woont - al bijna 5 jaar een abonnement bij T-mobile heeft en elke maand netjes heeft betaald. Dat je schriftelijk om de reden van afwijzing moet vragen is al belachelijk op zich, maar dat je dan na ruim twee weken nog geen antwoord hebt ontvangen is wel een erg kwalijke zaak.Wie heeft hier ook ervaring mee en kan iemand mij meer vertellen over de redenen van afwijzing?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.