Goedendag,
Ik heb 31 dagen geleden een proef abonnement afgenomen van het bedrijf Adobe, gaande om een betaalde proef periode voor Adobe Photoshop en Lightroom. Nou wil ik toch afzien van het abonnement en ben ik eergisteren al begonnen met bellen naar hun klantenservice, de website geeft geen mogelijkheid zover ik kan zien om te mailen of via de site zelf te annuleren. De wachttijden bij hun klantenservice zijn absoluut belachelijk lang. Dinsdag toen ik de eerste poging deed duurde het twintig minuten voordat ik opgaf, daarna nog een elf en toen vierendertig minuten geprobeerd. Woensdag nog maar weer bellen van respectievelijk veertien, nog een half uur en een uur lang. En vandaag besloten alles op alles te zetten en de telefoon maar laten bellen tot dat iemand op neemt of de batterij leeg is. Het telefoon nummer is gelukkig gratis.
Inmiddels zit ik al drie uur en zes minuten in de wacht!!!
Er neemt gewoon niemand op en ik kan ook zo ver geen email adres vinden op Adobe's website, echter vrees ik dat ze mij dan toch naar de telefonische klanten service doorverwijzen.
Ik ben nu dus gewoon te laat met annuleren door hun op het oog niet bestaande klanten service... Ik ben ten einde raad. Ik moet maandelijks een bedrag betalen aan Adobe voor deze service, wat ook nog eens alleen per Credit of Debit Card kan wat ik ook belachelijk vind en zeer klant onvriendelijk. (Kom op zeg, dit is Nederland.) Probeer ik dus netjes legaal mijn software te krijgen en wordt dit zo behandeld...