BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Acer Aspire

Bijdrage door gebruiker
07-01-2013
8 reacties
Helemaal NIET tevreden over service van ACER (Aspire)!
We hebben een Acer Aspire gekocht omdat ik geslaagd was voor mijn school. Nog geen drie maanden daarna was het beeldscherm al stuk. Dat was vreemd want ik had ‘s-avonds nog een filmpje gekeken en hem toen teruggedaan in een beschermende hoes. Toen ik hem de volgende dag wilde opstarten was het scherm stuk.
We hebben toen naar Acer gebeld en die vertelden dat ze het zo niet konden beoordelen en dat we hem op moesten sturen. Dat was logisch.
We hebben de laptop voordat we hem op hebben gestuurd ook laten zien aan een expert en die zei dat er niks beschadigd was. Dat zou kunnen als er bijvoorbeeld iets tussen had gelegen met het dichtklappen.
Maar we hadden er hoop op dat het garantie was, want het was dus geen gebruiksschade en hadden hem amper gebruikt.
Maar 2 dagen na het opsturen belde Acer en die vond dat het wel gebruiksschade was en dat er geen garantie op zat. En bovendien vertelden ze dat het toch niet gedekt zou zijn omdat het scherm niet meedeed in de garantie!
Dus toen hadden we de keus of laten maken en dat zou €193.60 kosten of hem laten terug sturen en dan was het €60.
Maar dat hadden ze niet van te voren gemeld dat het anders €60 zou kosten dus toen zaten we eigenlijk in de val en konden we niks anders dan hem laten maken. Dat had onze eigen expert ook gekund.
We zijn zeer ontevreden over dat ze toch beweren dat het niet aan hun kan liggen en dat er wel wat tussen zal hebben gelegen. Terwijl er niets beschadigd is. Daardoor moesten we toch gewoon de reparatie betalen terwijl de laptop bijna ongebruikt was en na 3 maanden het beeldscherm het al begaf.
En dat ze je in de val lokken dat je €60 moet betalen aan onderzoekskosten en dat niet vooraf melden. En dan vertellen ze ook nog dat het toch geen garantie zou zijn omdat het beeldscherm uitgesloten zou zijn. Wij vinden dit een rare manier van handelen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.