BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonnementkosten zomaar verhoogd in het midden van contract Tele2

Bijdrage door gebruiker
23-04-2017
7 reacties
Onlangs voegde Tele2 enkele nieuwe TV kanalen toe en verhoogde zomaar mijn abonnementskosten in het midden van mijn contract (die net enkele maanden was ingegaan. Ik kwam in een situatie terecht van geen keus te hebben en gewoon te moeten betalen voor een baby zender of een zen zender (allemaal waar ik niets aan heb).
Waarom konden zij mij niet eerder vertellen wat ze van plan waren voordat mijn contract bij hun verlengd/vernieuwd werd? Immers, dan zou ik zelf kunnen kiezen of ik verder met hun wilde. Ik vind dit erg ongepast van een bedrijf. Het gaat bij mij om het principe want ze kunnen morgen of volgend maand weer iets toevoegen en mijn abonnementskosten zomaar verhogen.
Ik vind dat er niet gemorred moet worden aan de abonnementskosten van bestaande klanten. En bij verlenging/vernieuwing de klant vooruit geinformeerd moet worden over wijzigingen die nog kunnen komen tijdens de loopduur van het contract waar er ook verhoging van abonnementskosten mee gepaard gaan.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.