BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

abonnement ziggo

Bijdrage door gebruiker
02-12-2011
5 reacties
Sinds augustus ben ik naar kpn overgestapt en heb de opzeggingskaart naar ziggo gestuurd. Nu schrijft ziggo maanden geld v.d. rekening en zegt de kaart niet te hebben ontvangen. Het totaal bedrag is inmiddel's opgelopen tot +- E 148,--. Vandaag heb ik eindelijk per direkt (telefonisch) mijn abonnement kunnen opzeggen. Kan ik het geld wat is afgeschreven nog terug vragen? Zelf heb ik een minimum inkomen en is dat bedrag wat zij inmiddel's hebben ontvangen voor mij een maand voedsel. Gaarne uw reaktie
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.