BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Aanmelden bij Outlook.com via IE9 lukt niet meer

Bijdrage door gebruiker
24-04-2013
14 reacties
Als ik me in IE9 probeer aan te melden bij Outlook.com, dan wordt er gependeld tussen login.live.com en dub117.com en krijg ik uiteindelijk de boodschap: "Er is een fout opgetreden waardoor we je nu niet kunnen aanmelden. Probeer het later opnieuw."

Dit duurt al weken, nl. nadat ik ben overgezet van Hotmail naar Outlook. Daarvoor had ik dit probleem niet.

Aanmelden bij Skydrive lukt wel, maar als ik vervolgens naar mijn mail wil, dan gebeurt hetzelfde als hiervoor omschreven en krijg ik weer de foutmelding.

Via Google Chrome kan ik mijn mail wel bekijken, dus ik begrijp niet waarom dat met IE9 niet lukt.

Wie kan me helpen? Bij voorbaat dank!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.