BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

11 jaar onterecht betaald voor mijn telefoonverzekering

Bijdrage door gebruiker
06-03-2020
7 reacties
Al 20jaar ben ik trouwe klant van Vodafone. Bij het afsluiten van mijn huidige toestel heb ik mijn verzekering van 8euro pm tegen verlies en diefstal stop gezet. Toen werd mij verteld dat dit een verzekering betrof voor mijn toestel uit 2006 en dat ik hier dus toch niks aan had. Iedere 2jaar heb ik in de winkel mijn nieuw toestel gehaald en nooit is dit vermeld terwijl ik wel naar die verzekering heb gevraagd. Ik heb een klacht ingediend en ze verwijzen mij naar de algemene voorwaarden. Ik begrijp dat dit de kleine lettertjes zijn maar dit hadden ze toch moeten vermelden? Ik heb dus bijna 1000euro betaald voor een verzekering van een telefoon uit 2006. Kan ik hier wat mee doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.